Xiaomi skúša crowdfunding, financovať chce športový náramok Huami Amazfit X

ZDROJ | Xiaomi

Aj napriek tomu, že Xiaomi patrí medzi najväčšie technologické spoločnosti sveta, pri výrobe nového športového náramku Huami Amazfit X sa bude uchádzať o verejné financovanie zo strany fanúšikov.

Pripravovanú crowdfundingovú kampaň na portáli Indiegogo môžeme poľahky zaradiť do sféry marketingu. Xiaomi by samozrejme nemalo žiaden problém uviesť nový športový náramok Huami Amazfit X do predaja aj bez crowdfundingovej kampane. Spoločnosť si však týmto krokom získala nemalú pozornosť ešte skôr, ako vôbec na náramok otvorila predobjednávky.

ZDROJ | Xiaomi

Popredným prvkom náramku, resp. podľa slov Xiaomi skôr hodiniek Huami Amazfit X, je 2,07“ AMOLED displeji s jemnosťou 326 PPI, ktorý spoločnosť zahla do 92° uhla v šiestich fázach pri 700°C. Používatelia si už tradične budú môcť prispôsobiť vzhľad hodiniek aj pomocou série digitálnych ciferníkov.

ZDROJ | Xiaomi

Displej bude samozrejme slúžiť aj na zobrazovanie notifikácií, počet prejdených krokov, spálených kalórií a vďaka zabudovanému snímaču tepu aj na zobrazenie aktuálneho tepu používateľa. Náramok odolá aj ponoreniu do 50 metrov, vďaka čomu je s ním možné aj plávať a túto športovú aktivitu aj zaznamenávať.

ZDROJ | Xiaomi

Vďaka pomerne malému displeju a nenáročnému hardvéru vydrží Hiami Amazfit X na jedno nabitie až 7 dní. Na ďalšie parametre si však spolu s cenou budeme musieť ešte počkať do začiatku crowdfundingovej kampane. Ak máte o náramok záujem, o spustení kampane sa môžete nechať informovať vyplnením e-mailovej adresy na portáli Indiegogo.

ZDROJ | Xiaomi

Zapojiť sa do crowdfundingovej kampane sa nemusíte, novinka sa dostane do voľného predaja takmer určite aj v prípade, že by sa spoločnosti nepodarilo vyzbierať požadovaný finančný cieľ. Výhodou zapojenia sa do kampane však môže byť o niečo nižšia cena, skoršia dostupnosť a možnosť priamej objednávky na Slovensko skôr, ako sa objaví v ponuke lokálnych distribútorov.

ZdrojIndiegogo

Komentáre k článku