VÚB vylepšila svoju mobilnú aplikáciu. Aj na základe podnetov od zákazníkov

Nie je tajomstvom, že čoraz viac bankových prevodov, ale aj iných operácií s účtom sa robí cez mobilné aplikácie. Banky sa preto usilujú zlepšovať ich funkcie. Mobilná aplikácia VÚB opäť prichádza s novými vylepšeniami.

Zaujímavá informácia je, že viaceré aktualizácie pribudli na základe podnetov od samotných používateľov aplikácie. Podľa údajov VÚB banky využíva ich aplikáciu asi 45 % klientov z celkového počtu využívajúcich internet banking. Toto číslo bude určite aj ďalej rásť, napríklad v škandinávskych krajinách využíva mobilné bankovníctvo až 90 percent ľudí. Aké vylepšenia pribudli v poslednej aktualizácii?

Ešte stále však máme priestor na výrazný rast.

Natália Krištínová, riaditeľka odboru multichannel VÚB

ZDROJ | VÚB

Mobilnú aplikáciu bude možné aktivovať len priamo v Mobil bankingu. Klient si teda nebude musieť dávať vygenerovať jednorázové heslo cez Internet banking. Aktivácia Mobil bankingu bude samozrejme možná aj priamo v ľubovoľnej pobočke banky, kde pomôžu vyškolení zamestnanci aj s jej nastavením.

ZDROJ | VÚB

Ďalej pribudla možnosť filtrovať transakcie podľa medzinárodného čísla účtu IBAN, informácie pre príjemcu alebo variabilného symbolu. Pri vyhľadávaní IBAN-u je treba zadať celé číslo účtu, pri informácii pre prijímateľa a variabilnom symbole uľahčuje prácu fulltextové vyhľadávanie.

Na základe podnetov od používateľov bola do mobilnej aplikácie pridaná aj aktualizácia po zmene zostatku. Teraz teda klienti uvidia nový zostatok na účte bez nutnosti odhlásiť sa z aplikácie a opäť prihlásiť. Umožní im to nové gesto (v iných aplikáciách ale bežne používané), keď potiahnu prstom po obrazovke zhora nadol.

Pozrite siVÚB spúšťa nový Internet banking, môžete si ho vyskúšať

Poslednou novinkou, ktorá pribudla do aplikácie je nová sekcia s názvom Nový produkt. V tejto časti budú mať klienti katalóg produktov VÚB banky. Ak budú mať o niektorý produkt záujem a dá sa zriadiť aj online, môžu si ho sami aktivovať. Vo zvyšných prípadoch bude musieť klient navštíviť pobočku banky a tam si ho zriadiť.

Ako vidíme, VÚB banka neostala spať na vavrínoch a pokračuje vo svojom úsilí poskytovať svoje služby na úrovni, k čomu nepochybne patrí zmysluplná mobilná aplikácia, do ktorej sú zakomponované aj požiadavky jej klientov.

 

ZdrojTlačová správa

Komentáre k článku