Viete o tom, že do banky ísť nemusíte a i tak vybavíte, čo potrebujete?

ZDROJ | VÚB banka

Ak nás čítate pravidelne, určite ste zaregitrovali náš seriál, v ktorom vám postupne predstavujeme novinky a vychytávky aplikácie VÚB Mobil Banking. Nielen vďaka mobilnej aplikácii, ale aj aj vďaka Internet bankingu môžete navštíviť VÚB banku virtuálne, ako?

Medzi praktické vylepšenia aplikácie VÚB Mobil Banking určite patrí aj možnosť kontaktovať vášho osobného poradcu. Stačí ak máte pridelenú virtuálnu pobočku vašej banky, v nemu aplikácie nájdete aj položku Môj poradca. Po rozkliknutí vidíte kontaktné údaje na vášho osobného poradcu, dokonca si cez appku viete naplánovať spoločné stretnutie.

Cez aplikáciu, či priamo v Internet bankingu VÚB banky môžete tiež požiadať banku, aby vás kontaktovala. Vďaka funkcii Žiadosť sa vaša požiadavka napríklad na účet, vydané platobné karty a podobne dostane do pobočky, prípadne k vášmu osobnému poradcovi. Žiadosť sa môže týkať rôznych produktových oblastí, môže ísť aj o zmenu nastavenia vášho existujúceho produktu, ale aj o vystavenie potvrdenia či zmenu osobných údajov.

Pozrite siToto sú nové vychytávky appky VÚB Mobil Banking

Následne vás bude poradca kontaktovať telefonicky alebo prostredníctvom správy v aplikácii VÚB Mobil Banking a vyrieši vašu žiadosť. Ak teda chcete pridať nový sporiaci účet, získať potvrdenie o splatení úveru, alebo len zmeniť číslo občianskeho preukazu po zmene vašej adresy, už nemusíte chodiť fyzicky na pobočku banky. Žiadostí, ktoré vie VÚB banka vyriešiť na diaľku je množstvo.

Pri telefonátoch VÚB banka ponúka aj možnosť virtuálneho stretnutia všetkým klientom, podmienka je aby ste mali službu Nonstop banking. VÚB banka postupne realizuje čoraz viac virtuálnych stretnutí so svojimi klientmi. Túto možnosť využili už stovky klientov. Najviac takto využívajú klienti banky investície, zmeny údajov a úverové žiadosti. Najčastejšie pritom takúto službu využívajú klienti v Bratislavskom a Trnavskom kraji.

Pozrite siOplatí sa mať banku vo svojom mobile?

Ochrana klienta banky je zabezpečená prostredníctvom nahrávaných hovorov a dokumentáciu podpisujete prostredníctvom svojho nonstop bankingu. Na diaľku tak je možno zrealizovať množstvo produktov a služieb, kde patrí: InvestPlan, investície, životné poistenie, pôžička, DSS, VÚB účet, termínovaný účet, kreditné karty, spracovanie úverových žiadostí, zmeny na úveroch – zmena zmluvných podmienok, zmena a aktualizácia osobných údajov či osobný finančný plán.

ZDROJ | VÚB banka

VÚB banka rozširuje komunikáciu s klientmi aj na videohovory prostredníctvom Microsoft Teams a Skype. Dokonca už nemusíte chodiť do banky ani v prípade, ak chcete požiadať o refinančnú pôžičku, alebo keď potrebujete nahrať dokumentáciu pre posúdenie žiadosti o bezúčelovú VÚB pôžičku s jedným žiadateľom. Na diaľku doložíte aj potrebné dokumenty a dokonca podpíšete dokumenty bezpečnostným prvkom v mobile.

Ak sa vám služby VÚB páčia a máte radi aj aplikáciu VÚB Mobil Banking, môžete ešte do polnoci 13. januára 2021 hlasovať v ankete NAY TECHBOX roka 2020, kde nechýba kategória BANKOVÁ APLIKÁCIA. Je pre vás pripravených až 7 mega cien, medzi nimi aj smartfón Samsung Galaxy A51, ktorý do ankety venovala práve VÚB banka.

Článok sme pripravili v spolupráci s partnerom VÚB banka.

Komentáre k článku