Telekom mPOS – mobilný platobný terminál pre podnikateľov

Telekom rozširuje ponuku pre podnikateľov o službu mPOS s mobilným platobným terminálom.

Toto zariadenie je veľké takmer ako balíček kariet a aj malým podnikateľom má priniesť možnosť pre jednoduché a nákladovo efektívne prijímanie bezhotovostných platieb.

Telekom mPos 01
ZDROJ | Telekom

Používanie tohto zariadenia ocenia najmä malí živnostníci, lekári, veterinári, reštauračné služby, taxi služby, kadernícke služby a ďalšie profesie, pre ktoré je prevádzka klasického terminálu neúmerne nákladná alebo je pre nich neoceniteľná mobilita.

Telekom mPos 02
ZDROJ | Telekom

Ako takáto platba prebieha? mPOS po spárovaní s mobilným telefónom predajcu cez Bluetooth je podobne funkčný ako veľký platobný terminál. Zákazník má tri možnosti platby, platobnou kartou s magnetickým prúžkom, kartou s čipom a aj bezkontaktne.

Telekom mPos 03
ZDROJ | Telekom

Predajca obsluhuje terminál cez mobilnú aplikáciu v smartfóne, ktorá je dostupná pre iOS a Android. Platby je možné cez ňu nielen uskutočniť, ale v prípade potreby aj okamžite vrátiť.

Súčasťou aplikácie je aj história uskutočnených transakcií. Históriu platieb si obchodník môže kontrolovať aj cez webové rozhranie.

Telekom mPos 04
ZDROJ | Telekom

Cez mPOS je možné platiť najvyužívanejšími typmi platobných kariet: MasterCard, Maestro, VISA a VISA Electron. Toto zariadenie má zabudovanú batériu, ktorá je napájaná cez microUSB konektor štandardnou nabíjačkou alebo powerbankom.

Telekom mPos 05
ZDROJ | Telekom

Službu mPOS Telekom ponúka za 11,99 € bez DPH (14,39 € s DPH) mesačne. Zriaďovací poplatok je 9 € bez DPH (10,80 € s DPH). Zariadenie zákazník získa za jednorazový poplatok 1 € bez DPH (1,20 € s DPH) pri 24-mesačnej viazanosti.

Poplatky za transakcie sú účtované v závislosti od mesačného obratu. Podrobnosti a detaily o nich budú poskytované v Telekom Centrách.

Telekom mPos 06
ZDROJ | Telekom

Služba pre realizáciu platieb využíva dátové pripojenie spárovaného mobilného telefónu alebo tabletu. Nemusíte si však aktivovať ďalšie dátové služby, ak už nejaké využívate. Prípadne môžete použiť Wi-Fi pripojenie.

Každý zákazník ku službe síce automaticky získa dátovú SIM kartu, no k nej si môžete aktivovať osobitný dátový balíček len v prípade potreby.

ZdrojTelekom

Komentáre k článku