T-Mobile a Slovak Telekom pomôžu po záplavách!

Slovak Telekom a T-Mobile Slovensko sa rozhodli po takmer týždennej intenzívnej práci na opätovnom sprevádzkovaní a dosiahnutí plnej kapacity pevnej siete pomôcť v oblastiach poškodených nedávnymi povodňami viacerými spôsobmi. Popri priamej finančnej pomoci umožnia výmenu poškodených zariadení alebo odpustia mesačné poplatky za využívané služby. Po Telefónice O2 je to teda ďalšia priama pomoc zo strany telekomunikačného operátora.

povodne SITA

foto: SITA 

Zákazníci využívajúci služby pod značkou T-Com (služby pevnej siete) budú môcť využiť v období od 14. júna do 15. júla 2010 viaceré formy pomoci:

Zákazníci využívajúci služby pod značkou T-Com (služby pevnej siete) budú môcť využiť v období od 14. júna do 31. júla 2010 viaceré formy pomoci:

  1. výmenu poškodeného hardvéru – zákazník si bude môcť bezplatne vymeniť svoje poškodené zariadenia ako telefón, modem, router, set-top-box. Cieľom operátora je zákazníkovi ponúknuť funkčný model hardvéru, aby mohol opätovne využívať služby a komunikovať so svojimi blízkymi,
  2. odpustenie dvoch mesačných poplatkov za využívané služby – v najbližších dvoch mesiacoch nebudú zákazníkom účtované mesačné poplatky za hlasové, dátové a televízne služby. Ak chce zákazník využiť ponúkanú pomoc a uplatniť si odpustenie poplatkov za mesiace máj a jún, je potrebné, aby osobne navštívil ktorékoľvek T-Centrum do 25. júna. Ak navštívi T-Centrum po tomto termíne, budú mu odpustené poplatky za mesiace jún a júl.

Operátor si túto pomoc aj ošetril. V oboch prípadoch je potrebné, aby sa zákazník preukázal občianskym preukazom alebo náhradným dokladom a jedným z troch dokumentov potvrdzujúcich poškodenie domácnosti: potvrdenie o poskytnutí špeciálnej vládnej pomoci, potvrdenie z poisťovne alebo potvrdenie od primátora mesta resp. starostu obce. Okrem toho, ak zákazník pri povodniach utrpel škody, v dôsledku ktorých nemôže užívať poškodenú nehnuteľnosť alebo ju môže užívať len v obmedzenom rozsahu, Slovak Telekom mu umožní zrušiť poskytované služby bez uplatnenia nároku na zmluvnú pokutu.

 povodne

foto: wolf.sk

Kompenzácie pre zákazníkov T-Mobilu

Pri zmierňovaní následkov povodní pomôže svojim zákazníkom v postihnutých oblastiach aj T-Mobile, a to dvojakým spôsobom:

  1. zákazníkom fakturovaných služieb budú odpustené dva mesačné poplatky,
  1. zákazníkom Easy a Fix bude pripísaný kredit vo výške 9 eur.

Termín začiatku a doba poskytovania tejto formy pomoci zákazníkom T-Mobilu ako aj bližšie informácie operátor podľa tlačovej správy zverejnení v najbližších dňoch.

 

Aj priama finančná pomoc

Ďalšou formou pomoci bude priamo finančná suma poukázaná každou spoločnosťou, a to prostredníctvom svojich nadačných fondov na zbierku organizovanú neziskovou organizáciou Človek v ohrození. Nadačný fond Slovak Telekom i Nadačný fond T-Mobile Slovensko poukážu po 15-tisíc eur a spoločne tak venujú na účely zbierky priamu finančnú pomoc v sume 30-tisíc eur. 

 

Prevádzkovanie zbierok v mobilnej sieti

Spoločnosť T-Mobile Slovensko navyše už celý týždeň umožňuje pomôcť aj ostatným obyvateľom Slovenska prostredníctvom prevádzkovania zbierok v spolupráci s Nadáciou TV JOJ, občianskym združením Človek v ohrození či Slovenskou katolíckou charitou. Zákazník môže prispieť zaslaním SMS správy z mobilného telefónu sumou 1 alebo 2 eurá v závislosti od zbierky na pomoc obetiam povodní. Viac informácií nájdete na web stránke organizácie Človek v ohrození. Zákazníci spoločnosti doposiaľ prostredníctvom SMS správ prispeli do zbierok sumou 112 632 €.

 povodne

foto: wolf.sk

Komentáre k článku