Sony má problém, Microsoft a Nintendo spojili sily v reklamnej kampani

Hráči na konzolách Nintendo Switch a Xbox One si môžu spoločne zahrať niekoľko hier pre viacerých hráčov. Sony sa k partii nechce pripojiť, čo jeho dvaja najväčší konkurenti okamžite využili.

https://youtu.be/0l8nJ_liqrw

Štúdio Mojang vydalo dôležitú aktualizáciu Bedrock pre hru Minecraft na konzole Nintento Switch. Hráči na tejto prenosnej konzole sa vďaka aktualizácii môžu pripojiť k hráčom, ktorí hrajú Minecraft na iOS, Androide, Xbox One a počítači so systémom Windows 10. Hráči na konzole PlayStation 4 majú smolu, Sony im takúto možnosť nechce dať.

ZDROJ | Mojang

Nie je to prvý krát, kedy je Sony čiernou ovcou medzi výrobcami konzol. Hráči Fortnite hrajúci na PlayStation 4 si nemôžu svoj progres preniesť na konzolu Nintendo Switch a hráči Rocket League na konzole PlayStation 4 nemôžu hrať s hráčmi hrajúcimi na konzolách Xbox One a Nintendo Switch.

Pozrite siZNAČKY | Nintendo – herný gigant z Japonska zabáva už 127 rokov

Nintendo a Microsoft túto politiku Sony neváhali spoločne využiť na marketingovú kampaň, ktorá okrem reklamného spotu zahŕňa aj aktivitu na sociálnych sieťach. Konkurenčné spoločnosti si na Twitteri vymenili pár priateľských príspevkov, ktorými nepriamo provokujú Sony a jej fanúšikov.

Sony na sťažnosti Fortnite hráčov zareagovalo veľmi slabým vyjadrením v ktorom tvrdí, že si vždy radi vypočujú názory PlayStation komunity a chcú zlepšovať ich herné zážitky. Spoločnosť vo vyjadrení nekomentovala, prečo zámerne sabotuje spoluprácu s Nintendom a naznačila, že sa fanúšikovia PlayStationu budú musieť uspokojiť s tým, že si môžu zahrať Fortnite s hráčmi hrajúcimi na platformách iOS, Android, Windows a macOS.

Pozrite siE3 2018 – Sony oznámilo skromný, no za to pvotriedny výber nových titulov

Sony sa v minulosti snažilo obhájiť odmietanie medziplatformového hrania obavou o bezpečnosť mladých hráčov, ktorí sú pri online hraní vystavení rôznym vplyvom a ak by Sony povolilo online hranie medzi platformami, stratilo by možnosť regulovať obsah, ku ktorému majú hráči prístup. Microsoft túto obavu zmietol zo stola s tvrdením, že bezpečnosť hráčov je pre nich mimoriadne dôležitá.

ZdrojMojang,IGN

Komentáre k článku