Škoda spúšťa virtuálny showroom, ktorý môžete navštíviť 24/7

ZDROJ | Škoda

Na Škoda Auto DigiLab hackathone sa podarilo vyhrať izraelskému IT startupu Matter, ktorý vyvinul virtuálny showroom, ktorý nájde využitie aj v súčasnej pandemickej situácii.

Nová online platforma ponúka zákazníkom možnosť prezerať a prechádzať si vozidlá u autorizovaného predajcu, ako by tam boli osobne. Štítky, videá a zvukové súbory poskytujú množstvo informácií o každom vozidle.

ZDROJ | Škoda

Pozrite siAko funguje Laura v novej Škoda Octavia RS a čo všetko sa jej môžete opýtať?

Martin Jahn, člen predstavenstva spoločnosti ŠKODA AUTO za oblasť predaja a marketingu, zdôraznil: „ŠKODA AUTO naďalej pokračuje v digitalizácii všetkých oblastí podnikania. Virtuálny showroom dáva predajcom a dovozcom príležitosť byť naďalej k dispozícii svojim zákazníkom aj počas pandémie covid-19. Ponúka pohľad do budúcnosti digitálneho predaja automobilov.

Andre Wehner, Chief Digital Officer spoločnosti ŠKODA AUTO, uviedol: „Virtuálny showroom je priamym výsledkom úzkej spolupráce medzi spoločnosťou ŠKODA AUTO DigiLab a dynamickou startupovou scénou v Tel Avive. Vyhľadávame vhodných lokálnych partnerov, kombinujeme naše odborné znalosti a realizujeme projekty spoločne – vždy s cieľom pridať našim zákazníkom skutočnú hodnotu. To je presne to, čo sme týmto novým portálom dosiahli.

Výhodou takéhoto online showroomu je okrem bezpečnosti, aj dostupnosť 24 hodín denne a 7 dní v týždni.

Je možné si tiež voľne prezerať priestory autosalónu, podľa vlastného rozhodnutia si pozrieť príslušný model ŠKODA a nakonfigurovať ho prostredníctvom online nástroja. Všetky potrebné informácie sú prehľadne zobrazované, a to vrátane technických údajov daného modelu. Okrem toho je možné si vozidlo prezerať z rôznych uhlov. Potenciálni zákazníci si môžu tiež u autorizovaného predajcu dohodnúť skúšobnú jazdu. Vďaka modulárnej štruktúre virtuálneho showroomu je možná aj integrácia ďalších prvkov, akým je napríklad virtuálna realita.

ZDROJ | Škoda

Pozrite siAko funguje aplikácia Škoda Connect pri novej Octavii RS?

V závislosti od jednotlivých trhov bude portál prevádzkovaný buď dovozcom alebo samotnými predajcami. Pilotný projekt bol už úspešne odštartovaný u izraelského importéra ŠKODA AUTO Champion Motors. Na úrovni predajcov si môže každý obchodný partner prispôsobiť platformu a jej digitálne funkcie tak, aby vyhovovali jeho potrebám.

Pokiaľ tak chcete navštíviť virtuálny showroom priamo v Škoda Auto v Mladej Boleslavi, môžete tak urobiť už teraz a to odkiaľkoľvek na svete cez tento link.

ZdrojŠkoda

Komentáre k článku