Na Škoda Auto DigiLab hackathone sa podarilo vyhrať izraelskému IT startupu Matter, ktorý vyvinul virtuálny showroom, ktorý nájde využitie aj v súčasnej pandemickej situácii.
Nová online platforma ponúka zákazníkom možnosť prezerať a prechádzať si vozidlá u autorizovaného predajcu, ako by tam boli osobne. Štítky, videá a zvukové súbory poskytujú množstvo informácií o každom vozidle.

Pozrite siAko funguje Laura v novej Škoda Octavia RS a čo všetko sa jej môžete opýtať?
Martin Jahn, člen predstavenstva spoločnosti ŠKODA AUTO za oblasť predaja a marketingu, zdôraznil: „ŠKODA AUTO naďalej pokračuje v digitalizácii všetkých oblastí podnikania. Virtuálny showroom dáva predajcom a dovozcom príležitosť byť naďalej k dispozícii svojim zákazníkom aj počas pandémie covid-19. Ponúka pohľad do budúcnosti digitálneho predaja automobilov.“
Andre Wehner, Chief Digital Officer spoločnosti ŠKODA AUTO, uviedol: „Virtuálny showroom je priamym výsledkom úzkej spolupráce medzi spoločnosťou ŠKODA AUTO DigiLab a dynamickou startupovou scénou v Tel Avive. Vyhľadávame vhodných lokálnych partnerov, kombinujeme naše odborné znalosti a realizujeme projekty spoločne – vždy s cieľom pridať našim zákazníkom skutočnú hodnotu. To je presne to, čo sme týmto novým portálom dosiahli.“
Výhodou takéhoto online showroomu je okrem bezpečnosti, aj dostupnosť 24 hodín denne a 7 dní v týždni.
Je možné si tiež voľne prezerať priestory autosalónu, podľa vlastného rozhodnutia si pozrieť príslušný model ŠKODA a nakonfigurovať ho prostredníctvom online nástroja. Všetky potrebné informácie sú prehľadne zobrazované, a to vrátane technických údajov daného modelu. Okrem toho je možné si vozidlo prezerať z rôznych uhlov. Potenciálni zákazníci si môžu tiež u autorizovaného predajcu dohodnúť skúšobnú jazdu. Vďaka modulárnej štruktúre virtuálneho showroomu je možná aj integrácia ďalších prvkov, akým je napríklad virtuálna realita.

Pozrite siAko funguje aplikácia Škoda Connect pri novej Octavii RS?
V závislosti od jednotlivých trhov bude portál prevádzkovaný buď dovozcom alebo samotnými predajcami. Pilotný projekt bol už úspešne odštartovaný u izraelského importéra ŠKODA AUTO Champion Motors. Na úrovni predajcov si môže každý obchodný partner prispôsobiť platformu a jej digitálne funkcie tak, aby vyhovovali jeho potrebám.
Pokiaľ tak chcete navštíviť virtuálny showroom priamo v Škoda Auto v Mladej Boleslavi, môžete tak urobiť už teraz a to odkiaľkoľvek na svete cez tento link.
ZdrojŠkoda
Komentáre k článku