Prémiové SUV Jaguar I-PACE vylepšuje technológiu nabíjania aj infotainment

ZDROJ | Jaguar

Jedno z prvých prémiových SUV na elektrický pohon, Jaguar I-PACE, dostal aktualizáciu systémov vrátane zrýchlenia nabíjania.

Vylepšenie sa dotklo aj infotainment systému, ktorý je vďaka novej aktualizácií intuitívnejší. Pivi Pro systém sa dokáže učiť vaše cestovné návyky a vyhľadať vám najbližšiu nabíjaciu stanicu. Systém Pivi Pro je navyše inšpirovaný smartfónmi a ponúka jednoduchú obsluhu. Môžete však využiť aj technológie ako Apple CarPlay a Android Auto.

ZDROJ | Jaguar

Pozrite siToto je pravda o Jaguar I-PACE. Beriete?

Základnou novinkou je trojfázové nabíjanie striedavým prúdom až do 11kW. Znamená to, že s domácim wall boxom, aký máme napríklad v redakcii od ZSE, dokážete nabiť kapacitu 53 kilometrov za jednu hodinu. Úplné nabitie z východiskového stavu vybitého akumulátora trvá približne 8,6 hodiny čo je ideálne na domáce nabíjanie v noci.

Čo sa týka bežných nabíjačiek na elektromobily, nabíjačka s kapacitou 50 kW nabije vozidlo za 15 minút na 63 km dojazdu, kým nabíjačka s kapacitou 100 kW ho za rovnaký čas nabije až na 127 km na jedno nabitie. Celkovo ponúka Jaguar I-PACE dojazd 470 kilometrov podľa štandardu WLTP.

ZDROJ | Jaguar

Vynovené technológie umožňujú využiť zabudovanú SIM kartu, bezdrôtové nabíjanie či hudobnú službu Spotify. Zároveň pomocou Bluetooth technológie si v aute môžete pripojiť až dva smartfóny súčasne.

Zaujímavosťou je aj zabudovaný ionizátor vzduchu v kabíne, ktorý obsahuje filter pevných častíc PM2.5, ktorý zachytáva jemné čiastočky a alergény prítomné v ovzduší.

ZDROJ | Jaguar

Pozrite siJaguar Land Rover predstavil Project Vector, univerzálne elektrické vozidlo

Vylepšením prešli aj technológie bezpečnosti a to vďaka novej 3D kamere a ClearSight technológii zabudovanej v spätnom zrkadle, ktorá zabezpečuje lepšiu viditeľnosť.

Jaguar I-PACE s vylepšenými technológiami sa dá objednať zatiaľ vo Veľkej Británii za cenu 65 195 libier čo je približne 72 000 €.

ZdrojTlačová správa,Jaguar

Komentáre k článku