Philips hlási návrat do sveta audio. Uspeje v silnej konkurencii?

TP Vision, výrobca televízorov Philips, nám v Amsteradame počas prezentácie najnovších televízorov, ukázal aj svoje portfólio audio produktov. Tie budú taktiež niesť značku Philips, ktorú sa snaží oživiť a nadviazať na úspechy v minulosti.

TP Vision po novom bude mať v portfóliu aj audio produkty značky Philips. Ľudia si vraj značku pamätajú a bola by škoda nevyužiť potenciál napríklad medzi Bluetooth reproduktormi a slúchadlami, ktorých predaj na trhu rastie. Trh však zatiaľ obsadili iní výrobcovia, napríklad produkty značky JBL sú medzi mladými používateľmi mimoriadne obľúbené.

V portfóliu Philips nebudú chýbať soundbary. Zatiaľ ich dizajn však nekopíruje dizajn televízorov Philips, čo je škoda. Model HTL1193 ponúkne aj subwoofer a samozrejme je možné k soudbaru pripojiť aj iné zariadenia ako TV cez Bluetooth.

Pozrite siPhilips ukázal nové OLED televízory s ešte lepším obrazom aj zvukom

Na prvý pohľad vyrušia bezdrôtové slúchadlá Philips UpBeat SHB2505. Tie ponúknu až 9 hodín prehrávania, samozrejme ak si ich dobijete v dodávanej kolíske s vlastnou batériou. K dispozícii budú v štyroch farebných verziách za cenu približne 100 eur.

Nebude chýbať ani široké portrfólio slúchadiel či už káblových alebo Bluetooth. Napríklad Bluetooth slúchadlá Philips SHB3175BK Bass+ vyzerajú na prvý pohľad veľmi lákavo.

S cenou okolo 50 eur by mohli byť zaujímavou voľbou, navyše nechýba podpora Noise cancelling či zabudovaný mikrofón. Žiaľ ich plastové spracovanie naživo pôsobilo príliš lacno.

Nadšenie upadlo aj uz nových Bluetooth reproduktorov po tom, ako sme ich chytili do rúk. Sú až príliš ľahké a spracovanie tiež nepatrí k najlepším na trhu. Napriek tomu nás milo prekvapil zvuk.

Ceny Bluetooth reproduktorov Philips tiež nie sú najnižšie, napríklad model Philips SB300 s podsvetením, výkonom 4W a výdržou 8 hodín vychádza na cca. 50 eur. V tejto cenovej kategórii odolných prenosných outdoorových reproduktorov je na trhu už dnes množstvo konkurenčných a mimoriadne úspešných modelov. Philips to teda nebude mať ľahké, ale nechajme sa prekvapiť, ako na novinky zareaguje trh.

Komentáre k článku