O2 spúšťa Digitálny bonus. Len vďaka nemu budete mať paušály za súčasné ceny

Ak využívate faktúrované služby operátora O2, čaká vás digitalizácia. Cieľom operátora je presunúť fakturáciu služieb do digitálneho priestoru cez aplikáciu Moje O2 a tzv. Digitálny box. Ako to celé bude fungovať a získate tým, aj nejaké výhody?

O2 reflektuje na súčasnú situáciu, kedy väčšinu vecí riešime digitálnym spôsobom. Väčšina z nás vie, že sa to dá, dokonca to mnohým viac vyhovuje. Operátor preto zavádza tzv. Digitálny bonus, chce vás počas mája a júna naučiť digitálne komunikovať. V praxi to znamená jediné – gro vecí, ktoré je možné, by ste mali riešiť digitálne – najmä platby operátorovi.

Aby ste splnili a využívali naplno Digitálny bonus, bude potrebné splniť tri podmienky, resp. podľa slov operátora 3 predpoklady digitálneho správania.

ZDROJ | O2

Prvým je aktivácia elektronickej formy faktúry (bez jej zasielania poštou v papierovej podobe). Druhou podmienkou pre Digitálny bonus je využívanie pravidelnej online úhrady faktúr (teda všetky spôsoby platby okrem platieb na predajniach O2, či na poštách). Naplno Digitálny bonus získate ale až vtedy, ak si aktivujte aj tzv. Digitálny box – schránku všetkých dôležitých dokumentov v appke Moje O2 alebo vo webovej verzii Moje O2.

Pre mnohých z nás je takéto digitálne správanie samozrejmosťou už dnes. Ostatní ale budú motivovaní taktiež. Totiž O2 od 29. júna 2020 zvýši poplatok na všetkých faktúrovaných službách o 2 €/mesačne (viď. tabuľka nižšie). Nie je to málo, aj preto bude motiváciou splniť podmienky Digitálneho bonusu. Ak ich splníte, váš mesačný poplatok sa zníži presne o 2 €/mesačne, a tak aj po 29.6.2020 sa pre vás v zásade nič nezmení. Za služby, ktoré u operátora O2 využívate, budete platiť rovnako, ako doteraz.

Ceny faktúrovaných služieb O2 od 29.6.2020 ZDROJ | O2

„Naši zákazníci sú už teraz vo veľkej miere zvyknutí využívať digitálnu faktúru a rovnako ju platiť aj online spôsobom cez aplikáciu Moje O2, internet bankingom alebo inou elektronickou formou. Po novom pridávame unikátnu službu Digitálny box na uchovávanie všetkých dokumentov spojených s využívaním našich služieb v digitálnej podobe. Spojením týchto troch výhod je zákazník pripravený fungovať digitálne,“ povedal Igor Tóth, riaditeľ marketingu O2.

“Hľadali sme preto taký spôsob, ktorý by zohľadnil tieto náklady a zároveň reflektoval neustále navyšovanie hodnoty paušálov pri zachovaní pôvodných cien. Výsledkom je práve Digitálny bonus, ktorý zvýhodní tých zákazníkov, ktorí sa rozhodnú správať digitálne a ekologicky a pomôžu nám tak šetriť aj zbytočné náklady na posielanie faktúr, či platbu na predajniach. Zároveň je to aj motivácia pre zákazníkov, aby sa začali správať viac digitálne tam, kde to je prirodzené, jednoduché, efektívne a pohodlné. Tých, ktorí využijú digitálny servis sa tak zmena nedotkne, teda okrem toho, že prejdú na pohodlnejšie a jednoduchšie fungovanie,“ dodáva riaditeľ marketingu O2.

Čo si o novinke operátora O2 myslíte? Samotný operátor argumentuje výhodami ako: pohodlnosť, jednoduchosť, šetky dokumenty na jednom mieste v Digitálnom boxe, ohľaduplnosť voči životnému prostrediu a úspora nákladov. Pravdepodobne však niekoho vo vašom okolí budete musieť naučiť využívať digitálne služby O2. Najmä staršie ročníky sú zvyknutí na „papierové“ faktúry či osobnú návštevu pobočiek aj pri obyčajnej úhrade faktúr.

Kompletné informácie o Digitálnom bonuse nájdete aj na stránke operátora – www.o2.sk/digital.

Komentáre k článku