Nivea Sun vo svojej kampani zábavným spôsobom využila robotické technológie – v podobe dróna, ktorý bombardoval neposlušné deti opaľovacím krémom.
V posledných rokoch sa Nivea prezentuje rôznymi reklamnými kampaňami. Ich súčasťou je aj propagácia ochranných opaľovacích prípravkov.
Počas minulého leta Nivea pripravila pre návštevníkov pláží bábiky s povrchom citlivým na ultrafialové žiarenie. Reklamná kampaň s bábikami bola primárne zameraná na rodičov a ich deti. Cieľom bolo motivovať deti k používaniu ochranných opaľovacích prípravkov bez zbytočných vzdorov – pri akejkoľvek činnosti prebiehajúcej pod vplyvom priameho slnečného žiarenia.
Pri tvorbe tohtoročnej reklamnej kampani na opaľovacie prípravky Nivea využila robotické technológie. Výsledkom spolupráce sa stala reklamná kampaň, bez servítky povedané, s „kakajúcou čajkou“.
Pozrite siPREHĽAD | Čo si vziať so sebou na dovolenku?
Čajka nie je čajka
Čajka, ktorá bola použitá v reklamnej kampani, samozrejme, nebola živá. Je to lietajúci drón s maskou čajky, v ktorom sa nachádza množstvo senzorov umožňujúcich zábavnú aplikáciu opaľovacieho krému. Vo vnútri sa taktiež nachádza dostatočné množstvo prípravku, ktorý je aplikovaný pumpou. Drón je, samozrejme, ovládaný používateľom.
Pozrite siFlyability’s Elios – dron, ktorý sa nebojí nárazov
Robotická čajka, bola samozrejme použitá len v reklamnej kampani a neslúži ako produkt, ktorý by mal byť pravidelne používaný, napr. SnappyScreen, o ktorom sme písali včera.
Reklamná kampaň Nivea Sun si získala mnoho priaznivcov, ale aj množstvo kritikov. Nivea, keďže to myslela so svojou kampaňou skutočne vážne, nominovala reklamu na výhru jednej z cien v Cannes. Jeden z porotcov označil tohtoročnú reklamnú kampaň Nivea za „najhlúpejšiu vec“, ktorú doposiaľ videl.
ZdrojNivea
Komentáre k článku