Jazdili sme nový technologicky nadupaný Peugeot 308 / 308 SW

Peugeotu ide karta. Čo model, to zaujímavé riešenia, inovácie a teraz úplne nová 308-čka už aj s absolútne novým logom na kapote. Jazdili sme s ňou v Cannes, aké sú naše prvé dojmy?

Nový Peugeot 308 / 308 SW pôsobí výrazne prémiovejšie. Nielen pri pohľade na jeho dizajn, ale prémiovosť pocítite najmä v interiéri, kde vás i-Cockpit doslova vtiahne do sveta technologických orgií. Vyskúšali sme si nielen asistenčné systémy, ale aj úplne nový panel i-Toggles. Že netušíte o čom hovoríme? Rozhodne si pozrite naše video, pretože tu rozhodne platí raz vidieť, ako sto-krát čítať.

Nami testovaný model 308 ponúkol výkonnejší plug-in hybridný pohon. 225 koní rozhodne pocítite, zrýchlenie z 0 na 100 dosiahnete 7,5 sekundy. Papierový dojazd čisto na elektrický pohon na úrovni cca. 60 km sa nám síce nepodarilo dosiahnuť, ale reálne sme prešli po Cannes, vrátane úseku diaľnice okolo 40 km. To je veľmi slušný výsledok. Pri štarte bol odhadovaný dojazd 46 km. Pozitívnou správou je, že 12,6 kWh batériu viete nabíjať z wallboxu či externých nabíjačiek výkonom 7,4 kW.

Za nás obrovský palec hore za spracovanie a použité materiály v interiéri. Kdekoľvek sa dotknete je mäkčený plast, alebo koža či imitácia kože aj s prešívaním. Už samozrejmosťou je užší volant, aby ste mali čo najlepší výhľad na 3D digitálny i-Cockpit prístrojový panel (pre verzie GT/GT Pack).

Pozrite siNový Peugeot 308 nám v Cannes ukázal, že s ním treba počítať!

Rovnaké benefity ako 308 ponúkne aj väčšia verzia novinky 308 SW. Pre rodinu pritom bude až 608 l veľký kufor obrovským benefitom (548 l v prípade verzie plug-in hybrid). Tento kombík pritom vyzerá mimoriadne športovo, až máte chuť vyjsť s ním aj na okruh. Dizajn SW verzie sa mimoriadne vydaril.

Dosť však bolo slov, pozrite si celé naše 20-minútové video s novinkou Peugeot 308 a 308 SW. :)

Komentáre k článku