Facebook testuje nový druh reklám s rozšírenou realitou

Facebook chystá pre inzerentov nové možnosti, ako propagovať svoje produkty. Sú nimi reklamy využívajúce rozšírenú realitu.

Vo vašom News Feede sa tak môžu najnovšie začať objavovať tzv. AR reklamy, ktoré môžu zaujať ako potenciálnych zákazníkov, tak aj samotných inzerentov.

Facebook zatiaľ testuje AR reklamy s módnou značkou Michael Kors a to iba v USA. Reklama v rozšírenej realite umožní konzumentom vyskúšať okuliare Michael Kors pomocou kamery na smartfóne.

Funguje to podobne, ako keď máte na telefóne rôzne vtipné filtre len s tým rozdielom, že tu si môžete vyskúšať skutočný predmet, ktorý sa dá kúpiť priamo cez aplikáciu Facebook. Reklama sa spustí vždy, keď na ňu používateľ klikne a samozrejme bude musieť byť povolený prístup ku kamere smartfónu.

Spoločnosť Facebook plánuje pokračovať s testovaním AR reklám so značkami ako Sephora, NYX Professional Makeup, Bobbi Brown, Pottery Barn, Wayfair a King.

ZDROJ | Facebook

Pozrite siIGTV – nová aplikácia od Instagramu na dlhšie vertikálne videá

Ďalšou novinkou, ktorú ohlásila spoločnosť Facebook, je nakupovanie cez Instagram. Nová funkcia umožní označiť produkty aj s cenami v Instagram Stories, na ktoré môžete kliknúť a dostanete sa priamo na stránku produktu. Táto funkcia by mala byť dostupná pred Vianocami.

Zároveň majú inzerenti možnosť vytvárať reklamy vo forme katalógu s produktmi. Pôjde o formu virtuálneho katalógu na Instagrame, do ktorého môžete vkladať fotky a tiež videá. Táto funkcia by mala byť dostupná už dnes.

ZDROJ | Instagram

Pozrite siFacebook vo Veľkej Británii možno dostane najvyššiu možnú pokutu

Poslednou novinkou je nástroj na úpravu videí v rámci manažmentu reklám. Cieľom je podporiť inzerentov k tomu, aby používali nástroje na tvorbu videí, ktoré sú optimalizované pre smartfóny.

Nové funkcie sa budú samozrejme vylepšovať a Facebook má s AR reklamami veľké plány nie len v móde, ale aj pri nakupovaní nábytku či hier.

ZdrojVenture Beat,Mashable

Komentáre k článku