Ducati MIG-RR – elektrobicykel od výrobcu najrýchlejšej motorky

Elektrobicykle sú v móde a uvedomujú si to aj výrobcovia áut či najnovšie motoriek. Po BMW či General Motors výrobca Ducati predstavil elektrický bicykel Ducati MIG-RR.

Bicykel vznikol v spolupráci Ducati a talianskej firmy Thok E-bikes, ktorá sa špecializuje na elektrobicykle. Ergonomický rám bicykla tvorí hliník, čo je prekvapivé, keď si zoberieme, že ide o prémiovú značku a cena nie je zrovna najnižšia. Na dizajne sa podieľal dizajnér Aldo Drudi v spolupráci s Ducati Design Center a bicykel vyzerá perfektne.

ZDROJ | Ducati

Pozrite siSpoločnosť General Motors pracuje na štýlových elektrobicykloch

MIG-RR je horský Enduro bicykel určený do každého terénu. Motor elektrobicyklu tvorí Shimano Steps E8000 s tromi úrovňami asistencie – Eco, Trail а Boost. Nebude chýbať Power-Walk mode na asistenciu pri tlačení bicykla. Doplnkom je aplikácia Shimano E-Tube, v ktorej si viete nastaviť módy Trail a Boost na tri rôzne pozície.

O výkon sa postará 504 Wh Shimano batéria, ktorá je umiestnená zo spodnej časti rámu. Nabíjať môžete aj keď je batéria zapojená v bicykli. Rám je navyše z oboch strán odpružený a nechýbajú tlmiče Kashima Factory Series FOX DPX2. Prehadzovačku tvorí Shimano XT s 11 rýchlosťami.

Hmotnosť bicyklu je ako už býva u elektrobicyklov zvykom vyššia. MIGG-RR váži 22,5 kg. Rýchlosť bicykla so zapnutou asistenciou je obmedzená na klasických 25 kilometrov za hodinu.

https://www.youtube.com/watch?v=ef031l4MmKw

Pozrite siBMW Active Hybrid – elegantný elektrobicykel so zabudovanou batériou

Ak vás novinka od firmy Ducati zaujala, bude sa dať predobjednať od januára 2019 s dostupnosťou na jar 2019. Cena je 6 250 €, čo je v porovnaní s konkurenciou veľký rozdiel. Na druhej strane, ak ste vždy túžili po Ducati a na motorku nemáte peniaze, prečo si nekúpiť o niečo ekologickejší prostriedok.

Ak by ste si chceli Ducati MIG-RR pozrieť naživo, bicykel bude vystavený v stánku Ducati na výstave EICMA 2018 v talianskom Miláne od 8. do 11. novembra.

ZdrojDucati

Komentáre k článku