Apple v nových reklamách vyzdvihuje svoj postoj ku prírode a súkromiu

Kalifornská spoločnosť spustila novú kampaň s cieľom ukázať, že aj Apple sa snaží zmýšľať ekologicky. Výsledkom je šesť nových videí zameraných na iPhone a udržateľnosť životného prostredia.

Za výrobky s nahryznutým jabĺčkom si síce častokrát priplatíme, no existuje mnoho dôvodov, prečo je tomu tak. Apple okrem iného investuje obrovské peniaze do vývoja, s čím je spojený nielen Apple Park, ktorého 100 % spotreba energie je pokrytá obnoviteľnými zdrojmi. Na tej majú do veľkej miery zásluhu solárne panely, ktoré sa nachádzajú na strechách budov. Spoločnosť okrem hlavnej centrály funguje na celom svete len vďaka tomuto druhu energie, pričom bola prvá svojho druhu.

Ďalšou záležitosťou, kde sa Apple snaží prispievať ku trvalej udržateľnosti životného prostredia je projekt na recykláciu iPhonov. Doteraz sa o túto vec staral robot Liam, na tohtoročný Deň zeme ale výrobca ohlásil, že Liam odchádza do dôchodku a nahradí ho Daisy. Nová sestra je schopná rozobrať 200 iPhonov za hodinu, pričom sa špecializuje na všetky modely od iPhonu 5 až po iPhone 7 Plus.

https://youtu.be/_Y_O-4Sqn94

V najnovších šiestich videách sa spoločnosť zamerala práve na súvislosť iPhonov a životného prostredia či súkromia. Hlavnými témami sú okrem iného recyklovanie, ochrana osobných údajov či iMessages. Pri tých Apple tvrdí, že aj vďaka tomu, že dátové centrá sú 100 % poháňané obnoviteľnou energiou, používatelia sa pri ich posielaní spoliehajú na vodnú, solárnu či veternú elektrinu. Ochrana osobných údajov je potom jedným z hlavných pilierov najnovšej verzie iOS 11.4. Nedávno sme váš navyše informovali, že všetky dáta, ktoré o vás Apple ukladá na svojich serveroch máte právo vymazať. To je už však úzko spojené s novými nariadeniami EÚ.

Všetky spoty sú však zatiaľ zobrazované len na nemeckej Apple stránke. Očakáva sa ale, že v blízkej dobe sa dočkáme aspoň anglickej verzie. Pozrieť si ich môžete na tomto odkaze.

ZdrojApple

Komentáre k článku