Aplikácia Slovak Lines dostáva rezervačný systém a podporu notifikácií

Spoločnosť Slovak Lines predstavila predstavila novú digitálnu platformu, vďaka ktorej si už môžu cestujúci cez svoj smartón zarezervovať miesto v autobuse, alebo zistiť prípadné meškanie vďaka PUSH notifikáciám.

Autobusová spoločnosť Slovak Lines predstavila novú digitálnu platformu, ktorá integruje všetky kľúčové systémy spoločnosti “pod jednu strechu”. Spoločnosť vďaka tomu dokáže v reálnom čase synchronizovať predaj cez webovú stránku a mobilnú aplikáciu s predajom lístkov u vodičov, na pokladniach autobusových staníc a pobočkách partnerov. Všetky tieto dáta sa navyše synchronizujú aj s digitálnymi tabuľami na nástupištiach a so samoobslužnými kioskami.

Cestujúci s príchodom novej platformy ocenia najmä nový systém notifikácií, ktorý ich upozorní na mimoriadne udalosti, meškanie alebo zmenu trasy a odchodu spoja. Nová verzia aplikácie im navyše umožní rezervovať si cez smartfón konkrétne miesto v autobuse a dokúpiť si ďalšie služby a produkty od partnerov spoločnosti, ktorých do predajných kanálov Slovak Lines integruje.

Ak pôjde všetko podľa plánov spoločnosti, cestujúci si cez aplikáciu Slovak Lines budú môcť kúpiť lístky na MHD v Bratislave, alebo dokonca aj lístky na rôzne mestské atrakcie, či priamo objednať večeru v konkrétnej reštaurácii.

„Pri hľadaní vhodného partnera na tento projekt sme zohľadňovali viacero vecí, no hlavnou podmienkou bolo, aby systém fungoval v reálnom čase. Po dôkladných analýzach sme pre nás vyhovujúci systém našli v Estónsku. Naším partnerom sa stala spoločnosť Turnit s viac ako 20-ročnými digitálnymi skúsenosťami v sektore osobnej dopravy,“ hovorí Pavol Labant, generálny riaditeľ Slovak Lines Express.

Z pohľadu samotnej firmy nová platforma prináša najmä jednoduchší manažment cestovných poriadkov, liniek, trás a cien, ako aj kompletný servis lístkov a transakcií. Spoločnosť pritom zvládla prechod na nový systém behom necelej noci, počas ktorej bol už autobus Express na Schwechat o 03.00 hod. pripravený na odchod pod taktovkou nového systému.

Okrem pridania ďalších partnerov chce spoločnosť v dohľadnej dobe do nového systému zakomponovať aj nemeckú a anglickú mutáciu pre nákupný proces, aby sa v ňom vedeli zorientovať aj zahraniční cestujúci.

ZdrojTlačová správa

Komentáre k článku