Exkluzívne Hi-Fi v Banskej Bystrici na novom mieste

Moderné nákupné centrá majú iste svoje čaro a mnohí vnímajú ten kaleidoskop predajní a kaviarničiek pozitívne, ale pre niektoré typy produktov neponúkajú ideálne podmienky na prezentáciu.

Kvalitná Hi-Fi technika, ktorú si zákazník chce vypočuť a ohmatať naživo, sa neprejaví dostatočne uvoľnene a prirodzene v akustických pomeroch obchodných centier. Obrovské plochy zo skla a betónu a všadeprítomné pravé uhly sa dajú ťažko eliminovať akustickými tlmiacimi panelmi.

O intímnosti prostredia ani nehovorme. Aj toto bolo motívom, aby firma BIS audio presunula svoju predajňu v Banskej Bystrici. Po desaťročnom pôsobení v obchodnom centre Európa otvorila firma exkluzívne predajné a predvádzacie priestory na atraktívnej bystrickej adrese Dolná 55. Boli sme sa na ne pozrieť.

Pozrite siClassé – prvotriedna technika z Kanady

Keď šéfuje zákazník

Korene spoločnosti BIS audio siahajú do roku 1999, kedy začala s predajom a distribúciou kvalitných značiek Hi-Fi a high-endu. Za viac ako 17 rokov sa z nej stal jeden z lídrov na audiofilskom trhu s predajnými a predvádzacími centrami v Bratislave, Banskej Bystrici a v Košiciach.

Pozrite siDenon – viac ako 100 rokov v prvej línii

Produkty značiek ako Bowers & Wilkins, Sonus faber, Klipsch, McIntosh, Classé, Devialet, Denon, Marantz, Canton, Rotel, SIM 2, alebo Loewe patria k špičke na trhu. A vďaka BIS audiu sa kvalitné reprosústavy, zosilňovače, prehrávače či projektory a TV panely dostávajú aj k hudobným nadšencom. BIS audio je zároveň aj distribútorom týchto značiek na slovenskom trhu.

Okrem veľkoobchodu, ktorý zaisťuje centrála firmy vo Zvolene, sa venuje v troch showroomoch (Bratislava, Košice, Banská Bystrica) aj koncovým zákazníkom a Hi-Fi nadšencom. V stredoslovenskej metropole pôsobí BIS audio už od svojho vzniku a v týchto dňoch posúva úroveň predajnej a prezentačnej kvality podstatne vyššie.

Pozrite siSIM2 – obraz ako v kine

Viac ako showroom

Nové priestory sú vzdialené len pár sto metrov od tých predchádzajúcich v OC Európa. Exkluzivitu nového showroomu tak symbolizuje už samotná poloha predajne na vstupe do pešej zóny na Dolnej ulici. Na prízemí čerstvo skolaudovaného objektu nájdete predajné priestory spĺňajúce vysoké štandardy.

Pozrite siAudioQuest – dokonalosť sa skrýva v detaile

Nič proti veľkým integrovaným nákupným centrám, ale v audio branži často používané klišé „fyziku neoklameš“ skutočne funguje. Platí to aj o akustike miestností, ktorá je v obrovských presklených boxoch z pochopiteľných dôvodov problematická.

V novej banskobystrickej predajni BIS audio s rozlohou 150 m² tak nájdete viac ako showroom. Veľká posluchová miestnosť poteší hudobného fanúšika, ktorý si rád kvalitné reproduktory a Hi-Fi zostavy nielen ohmatá, ale aj vypočuje.

Pozrite siKlipsch – 70 rokov legendy

V posluchovke s veľkosťou okolo 30 m² si môžete vyskúšať nuansy zvuku aj obrazu, keďže okrem stereo zostáv sa tu dá testovať aj domáce kino a TV panely. Niektoré detaily výbavy firma ešte dolaďuje, takže sem pribudne aj plátno a špičkový projektor od SIM2.

Inteligentný priestor

Komplexný prístup od návrhu po realizáciu riešení vrátane projektovej prípravy, budovania sietí a akustických úprav odlišuje BIS audio od firiem s pultovým predajom. Priamo v novej predajni si môžete pozrieť a vyskúšať naživo aj riešenia systémov pre inteligentné domy. Je totiž koncipovaná ako inteligentný showroom.

Pozrite siCanton – nemecký zvuk zajtrajška

Oproti bratislavskej predajni, ktorá je s plochou viac ako 550 m² zrejme najväčším predvádzacím a obchodným centrom Hi-Fi techniky na Slovensku, pôsobia nové priestory v Banskej Bystrici komornejším dojmom. Sú však adekvátne regionálnemu trhu.

Pozrite siBowers & Wilkins – cez prekážky až k diamantom

Výhodou je určite aj to, že skúsený tím odborníkov zocelených rokmi praxe sa o vás dokáže dokonale postarať. Ako hovorieva jeden známy podnikateľ – „Prichádzate ako zákazníci, odchádzate ako priatelia“. V BIS audiu toto krédo platí stopercentne. Nový showroom sa nám skutočne páči.

ZdrojČasopis TECHBOX 3/2017

Komentáre k článku