Škoda KODIAQ dorazila na Slovensko + naživo nová Octavia!

Konečne sme sa dočkali. KODIAQ naplno dorazil začiatkom marca už aj na Slovensko. Pozreli sme si však aj novú Octaviu s extrémne veľkým displejom infotainment systému.

Nové SUV Škoda KODIAQ sme videli medzi prvými na svete už v Berlíne. Odporúčame si pozrieť naše prvé dojmy s množstvom živých fotografií, ale aj videom. Už vtedy nás novinka zaujala najmä bohatou nádielkou technológií.

Nechýbajú totiž takmer žiadne zo súčasných asistenčných a bezpečnostných systémov vrátane adaptívneho tempomatu či 360 stupňového pohľadu na okolie vozidla.

Pozrite siŠkoda Kodiaq naživo priamo z berlínskeho predstavenia

Obrovskou devízou pre priaznivcov technológií je v tomto obrovskom SUV aj systém Škoda Connect, ktorý sa delí na dve kategórie. Služba Infotainment Online zabezpečuje navigáciu a informácie v reálnom čase. A Care Connect zase slúži k vzdialenému prístupu k autu a asistenčným službám.

Novú Škodu KODIAQ si môžete u nás dopriať od 21 690 € vo výbave Active a s motorom 1,4 TSI 92 kW (125 k). Základný diesel 2,0 TDI 110 kW (150 k) so 7-stupňovou automatickou prevodovkou DSG začína na 27 290 €.

Ambasádorkou novinky ŠKODA KODIAQ sa stala herečka Vici Kerekes, ktorej kľúče od novinky odovzdal konateľ ŠKODA AUTO Slovensko Marek Růžička

Počas privítania novinky Škoda KODIAQ sme však naživo videli aj faceliftovanú „kontroverznú“ Octaviu. Musíme uznať, že v skutočnosti štvorica svetiel vpredu vyzerá lepšie ako na fotografiách a auto pôsobí serióznejším dojmom. Jednoducho nám sa páči.

Absolútnym ťahákom pre nás technologických fajnšmekrov však bude určite obrovský 9,2-palcový displej systému Columbus. Tomu sa hovorí WOW, v aute tejto kategórie. Najmä pri zobrazení navigácie zistíte, čo máte v aute.

Pozrite siVylepšená ŠKODA Octavia bude mať mega displej aj indukčné nabíjanie

Škoda len dotykových tlačidiel vľavo od displeja, minimálne hlasitosť by sme radi ovládali radšej cez hardvérové tlačidlá. Tešíme sa na reálny test faceliftovanej Octavie, pretože toto je niečo pre nás.

Komentáre k článku