Samsung si v najnovšej reklame doberá Apple, ukazuje nedostatky iPhonu

Že si firmy zo všetkých odvetví priemyslu či obchodu robia vo svojich reklamách žarty z konkurencie je už známa záležitosť a zabehaná prax. Neraz sú tieto reklamy aj vtipné, takže dokážu pobaviť bez toho, aby urazili. A takou je aj nová reklama Samsungu, spustená včera v USA.

Dnes už asi nikto nepochybuje, že Apple so svojím mobilným telefónom iPhone za 10 rokov jeho predaja spôsobil nejeden rozruch, ale zároveň udržiaval konkurenciu v strehu, čo nové prinesie, alebo čím sa ju vynasnaží dobiehať.

Pozrite siTýchto 6 vecí som si na iPhone X okamžite zamiloval

Preto (najmä i pre to druhé) sa často stával terčom posmeškov od svojich konkurentov, ale aj zákazníkov smartfónov iných značiek. Samsung na to tento raz išiel trochu komplexnejším spôsobom. Urobil prierez nedostatkov (či „nedostatkov“?) iPhonu v priebehu jeho desaťročnice pôsobenia.

recenziaSamsung Galaxy Note8 – Kráľ je mŕtvy, nech žije kráľ!

Najskôr sú to dlhé rady pred obchodom pri prvom telefóne v roku 2007, následne v roku 2010 poukazuje na nedostatok miesta pre fotky i ďalšie súbory, kvôli chýbajúcej podpore pamäťových kariet.

Písanie stylusom na displej? Nemysliteľné ani v roku 2013, kedy už bežala tretia generácia modelu Note. A čo „odolnosť“ voči vode, zrušenie 3,5 mm audio konektora, alebo stále absentujúce bezdrôtové nabíjanie? Pardón, už pár týždňov nie… Čerešničkou je účes jedného z Apple zákazníkov pred koncom videa. Uhádnete v akom štýle?

Pozrite siApple včera objavil Ameriku, našťastie

Ale nechajme bokom ďalšie poznámky, pozrite si to sami.

Apropos, za zmienku stojí aj skoršia reklama Samsungu, vydaná pred necelými dvoma týždňami, v ktorej si juhokórejský výrobca berie na paškál samotný OLED displej.

Ako sme deň po predstavení tohtoročných noviniek od Apple v septembri poznamenali, „Apple včera objavil Ameriku, našťastie“. Alebo konečne?

ZdrojSamsung USA

Komentáre k článku