Reklama

Ralph Lauren testuje interaktívnu kabínku

Zdroj | Oak Labs
Terézia Miková
Zdroj | Oak Labs
Zdroj | Oak Labs

V New Yorku experimentujú s novodobým typom kabínok na skúšanie odevov. Za experimentom s technicky vyspelými kabínkami stojí prestížna módna značka Ralph Lauren.

Zdroj | Oak Labs

Prezliekacie kabínky sú momentálne v skúšobnej fáze. Ralph Lauren vytvoril prototyp moderných skúšobných kabínok v spolupráci so startupom Oak Labs. Kabínky sú schopné pomocou RFID, tzv. vysokofrekvenčnej identifikácie rozpoznať jednotlivé kúsky odevov a zobrazovať ich na veľkom dotykovom displeji. Na displeji sa vám následne zobrazia rôzne veľkosti a farby odevov.

Systém pracuje nielen v anglickom, ale aj španielskom, čínskom, japonskom, talianskom a portugalskom jazykovom rozhraní. Oak Labs dúfa, že v budúcnosti oslovia svojím projektom ešte oveľa viac módnych obchodov.

Zdroj | Oak Labs
Zdroj
Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.